ellliiis

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Ellis - 14 januari 2014 20:15

Hej allaihopoa nu är det bara chilla som gäller idag har jag haft idrott på morgonen sen på kvällen så hade jag friidrott? asså jag försöker lägga in smilisar men antingen försvinner dom eller så blir det frågetecken så om ni ser ett frågetecken eller nått så är det en smilie? men idag var det inge så jobbigt på friidrotten för vi sprang nästan bara och hade lite styrka men det var kul? men i alla fall nu ska jag fortsätta att titta på mobilen och förresten så tänkte vi ha en frågestund här på bloggen så ni kan fråga frågor här och på instagram:

Ellas insta: @bellaah_ (ett eller två sträck ni får prova)

Lisas: @lisa_ _Veronika (jag har två sträck)
//Lisa?

Av Ellis - 14 januari 2014 06:59

HEJ HEJ! JAG ÄR VERKLIGEN JÄTTE LEDSEN ATT JAG INTE HAR BLOGGAT MEN ALLT HAR VARIT FULLT LIKSOM.. MEN NU SKA JAG TA DETHÄR SERIÖST! I HELGEN SOV JAG HOS CELINE MIN KOMPIS VI HADE JÄTTE KUL! :D SEN IGÅR SÅ KOM HON HEM TILL MIG OCH VI FICL SKRATTATTACK SÅ JAG SPYR SOM VANLIGT. JAJA HEJDÅ MÅSTE FIXA.MIG FÖR DET ÄR SNART SKOLA //ELLA :*

Presentation


Vi är två tjejer.
Lisa och Ella! Vi kommer blogga om våran vardag och om allt spännande vi upplever

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards