ellliiis

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Ellis - 5 januari 2014 22:53

Hej allihopa??
JAG SKA FÅ EN IPHONE 5:S!!!
Jag är så glad och jag hoppas att ni förstår att jag inte vill skryta och bara är så sjuuukt glad??? Min gammla iphone 4 är helt spruken och har damp? Man kan inte ta ut den ur laddaren för då stängs den av och då kan man inte sätta på den så ja?? Men det kanske inte e så konstigt eftersom det e pappas gammla och nu byter vi abonemang (stavning) till telenor! Vi hade 3 först men det bara ett kort inlägg så hörs vi
/Lisa

Av Ellis - 5 januari 2014 19:08

HEJ! IDAG HAR JAG INTE GJORT NÅGONTING. JAG HAR STÄDAT LITE OCH KOLLAT PÅ YOUTUBE ... IMORGON KOMMER MIN MORMOR OCH SKA FIRA MIN LILLASYSTER SOM FYLLER ÅR PÅ TISDAG  MEN NU SKA JAG BÄDDA RENT SÄNGEN  SÅ VI HÖRS! HEEEEEEJDÅÅÅ  

/ ELLA

Av Ellis - 5 januari 2014 16:50

Hej
Idag har bara jag hafft en slappar dag och inte gjort alls mycket men det har vart skönt. Jag glider runt i one piece! Den e lite liten men aja den är skön ändå!? Jag målade mina naglar men det blev jätte fult så jag tog bort det?Det blev fail? jag använde dom hör nagellacken:
P.s Det kommer en bild på mig i slutet?/ Lisa

Presentation


Vi är två tjejer.
Lisa och Ella! Vi kommer blogga om våran vardag och om allt spännande vi upplever

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards