ellliiis

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Ellis - 3 januari 2014 22:10

  

  

Hej vi är två tjere som heter lisa och Ella! Vi kommer blogga varje dag antingen en eller två gånger. För ena gången kanske Ella skriver och andra gången kanske Lisa. Så då när Lisa eller Ella har skrivit så kommer vi göra så här:

/Lisa eller /Ella.

förstår ni hoppas det😃


Lisa:

jag ska snart fylla 13 år😸 Jag fyller år den 26 januari! Jag älskar mode och smink👄💅 Och så älskar jag min Bff Ella såklar och vi vet typ allt om varandra och man kan prata om allt med varandra❤️💞 Jag går i 6:an och har världens bästa klass för att jag och Ella går i samma📝 på fritiden så älskar jag att shoppa och vara med kompisar😉

ONE DIRECTION ÄR BÄST!! 🆔Jag är även directioner men jag har inget imot beliebers😍 Om vi får några läsare kanske jag kan skaffa en youtubekanal med Ella😋  Aja vi hörs senare🙊🙊😻😻


Ella: 

Jag ska snaaaart fylla 13 år fast typ om 1 år......19 december fyller jag år 😃😃😃 På fritiden dansar jag streetance de e väldigt kul men iaf. Jag är belieber men har inget emot 1D de ganska bra😍 Jag går i 6an som Lisa o i samma klass också, de va så vi blev vänner igen för vi va vänner när vi va små☺️ jaja vi kan berätta lite mer om de senare😁 Jag o Lisa e bästisar o vet typ allt om varandra😊😊😊 Jag gillar att sminka mig och hålla på med mode och sådant. Senare om vi får några läsare kanske jag kan skaffa en youtubekanal med Lisa😋 Aja vi hörs senare🙊🙊😻😻


Presentation


Vi är två tjejer.
Lisa och Ella! Vi kommer blogga om våran vardag och om allt spännande vi upplever

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards