ellliiis

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Lite allt möjligt

Av Ellis - 12 januari 2014 17:55

Hej förlåt att det inte blivit på jätte länge jag kanske har glömt bort lite och jag och Ella har bråkat men du är vi bästisar igen?? Idag har jag vart med Whilma sen igår faktiskt och vi har haft skit kul. Hon vart helt plötsligt från Norge och kom från norskatelevetionsbolaget?? hon är så rolig. Imorgon är det skola och jag har hkk alltså hemkunskap??? jag älskar att laga mat och att baka. Det är nog nått ämne jag kan få bra betyg i hahah? just nu sitter jag i ishallen och ska kolla på lilla syrran som åker konståkning? dom ska bara tvätta isen först hehe // lisa??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellis - 19 januari 2014 21:40


Hej allihopa idag blir det mitt sista inlägg för den här bloggen men kommer fortsätta blogg på: http://lisanero.bloggplatsen.se Så skicka gärna in där istället inte blivit ett inlägg änn för måste fixa lite saker men hoppas ni har det bra hejdå fö...

Av Ellis - 18 januari 2014 22:42

Hej idag har inte jag kunnat blogga för att jag har varit/är med ronja?? Det har vart skit kul och ronja ska sova här! vi kommer inte vara uppe så jätte sent...

Av Ellis - 18 januari 2014 19:00

hej! jag är på jättebra humör idag! jag vet inte varför men det är bra ;) idaf har jag inte gjort så mycket mest småstädat på rummet och kollat på film ;) jag lääängtar tills nästa fredag för då ska jag göra en grej! :D Just nu sitter jag och kollar ...

Av Ellis - 17 januari 2014 22:28

hejsan just nu sitter jag jos celine och har trök! Idag har varit sådär i skolan och så men jaja skolan är ju skolan ;)  Vi bakade scones idag på engelskan och dem blev goda :D Efter skolan så kom cillan hem till mig och sen skulle vi till henne men ...

Av Ellis - 17 januari 2014 22:15


Hola mi amigo! Kör lite spanska mitt i allt:) Men jag har precis tonat håret och det blev skit bra jätte nöjd...

Presentation


Vi är två tjejer.
Lisa och Ella! Vi kommer blogga om våran vardag och om allt spännande vi upplever

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards